با امضایی که دکتر پزشکیان شجاعانه پای تفاهمنامه گذاشت، و انشاءالله سایه جنگ را از کشور دور کرد،باید به ایشان و کسانی که درتهیه این تفاهمنامه و مذاکرات و مقدمات آن همراهی کردند،دستمریزاد گفت.اما پیشبینی میشد که بدخواهان و کاسبان جنگ و تحریم،همپای اسرائیل در مقام بدخواهی و کارشکنی برآیند وآتش تفرقه برافروزند و اندکآرامش بهدستآمده را از مردم بگیرند.