شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت نورنیوز / ۱ ساعت قبل

نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در سیریک+جزئیات حمله آمریکا

 نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا با حمله به نقاطی در سیریک+جزئیات حمله آمریکا
آمریکا با حمله به نقاطی در سیریک،آتش‌بس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا (سنتکام) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردنیروهای این کشور درحمله‌ای محدود، برخی سایت‌های ذخیره‌سازی موشک، پهپاد و رادارهای ساحلی ایران در نزدیکی تنگه هرمز را هدف قرار داده‌اند.همزمان صدا و سیما نیز از شنیده شدن صدای انفجار درمحدوده اسکله طاهرخبر داد.