حزبالله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بار دیگر آتشبس را نقض کرده و شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به طور عمدی هدف قرار داده است. مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد این تجاوزات و نقضهای مکرر رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارد و ثبت و رصد میکند.