آمریکا با حمله به نقاطی در سیریک،آتشبس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا با انتشار بیانیهای اعلام کردبرخی سایتهای ذخیرهسازی موشک، پهپاد و رادارهای ساحلی ایران در نزدیکی تنگه هرمز را هدف قراردادهاند.دقایقی قبل سپاه پاسداران نیز با صدور بیانیه اعلام کردحمله آمریکا به سیریک را خنثی کرده و پاسخ قاطع ایران در راه است.