رئیس هیئتمدیره اتحادیه واردکنندگان نهادههای دامی با انتقاد از سیاستهای ارزی دولت اعلام کرد که بدهی دولت به بازرگانان به حدود 6 میلیارد یورو رسیده که نزدیک به 4 میلیارد یوروی آن مربوط به واردکنندگان نهادههای دامی است. وی همچنین از توقف تخصیص ارز به این بخش از تیرماه 1404 خبر داد.