دوشنبه / ۱۷ آذر / ۱۴۰۴ - 8 December, 2025
 سایت پارس فوتبال / ۱۱ ساعت قبل

مقایسه جزئیات گرافیکی در نحوه دریبل زدن دروازه‌بان از FIFA 94 تا EA FC 26 - پارس فوتبال

مقایسه جزئیات گرافیکی در نحوه دریبل زدن دروازه‌بان از FIFA 94 تا EA FC 26 - پارس فوتبال
طرفداری | از FIFA 94 تا EA FC 26، انیمیشن‌های دریبل‌زدن دروازه‌بان از چند فریم ساده و خشک به حرکات کاملاً طبیعی و واکنش‌محور رسیده‌اند. در FIFA 94، دریبل دروازه‌بان بیشتر یک جابه‌جایی زاویه‌دار بود که با اسپرایت‌های محدود و بدون تغییرات واقع‌گرایانه در بدن نمایش داده می‌شد. با ورود موتورهای سه‌بعدی در نسخه‌های بعد، چرخش تنه، نحوه قرارگیری دست‌ها و تغییر مرکز ثقل هنگام دریبل به