شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت پارس فوتبال / ۲ ساعت قبل

پرسپولیس فریاد زد من لایق آسیا نیستم؛ ششمی هم برای‌شان زیادی است/ قهرمان اسنپی که می‌گفتیم همین تیم بود - پارس فوتبال

 پرسپولیس فریاد زد من لایق آسیا نیستم؛ ششمی هم برای‌شان زیادی است/ قهرمان اسنپی که می‌گفتیم همین تیم بود - پارس فوتبال
پیشکسوت استقلال گفت: این همه زور زدید پرسپولیس به آسیا برود اما این بندگان خدا از پس یک تیم نصفه و نیمه هم بر نیامدند.