شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت پارس فوتبال / ۲ ساعت قبل

بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال : دست من بود پنالتی را به رامین رضاییان می‌ دادم

 بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال : دست من بود پنالتی را به رامین رضاییان می‌ دادم
بهتاش فریبا گفت : اگر من بودم، با توجه به روحیه مطلوب رامین رضاییان و نمایش خوبی که در دیدارهای قبلی داشت، او را مامور زدن پنالتی می‌کردم.