خبرورزشیگردی| مدیران پرسپولیس از اسم من سوءاستفاده نکنند/ من اگر ارتباطی داشتم طلبم را میگرفتم - پارس فوتبال
برانکو ایوانکوویچ ۷ سال قبل با صراحت به مدیران پرسپولیس اعلام کرد از نام او پیرامون انتخاب سرمربی جدید این باشگاه سو استفاده نکنند و این مربی کروات را مقابل هواداران نگذارند.