چهارشنبه / ۲۵ تیر / ۱۴۰۴ - 16 July, 2025
 سایت پیام اقتصاد / ۱۵ ساعت قبل

اپلیکیشن «دی‌دار»، پلتفرم دیجیتال شرکت بیمه دی، با عبور از مرز یک میلیون عضو، به یکی از گسترده‌ترین ابزارهای ارتباط با مشتری در صنعت بیمه کشور تبدیل شد.

اپلیکیشن «دی‌دار»، پلتفرم دیجیتال شرکت بیمه دی، با عبور از مرز یک میلیون عضو، به یکی از گسترده‌ترین ابزارهای ارتباط با مشتری در صنعت بیمه کشور تبدیل شد.
پیام اقتصاد: هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، گفت: توسعه دیجیتال یکی از محورهای اصلی راهبردی ماست. امروز اپلیکیشن دی‌دار با بیش از یک میلیون عضو، نقش محوری در ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات الکترونیکی ایفا می‌کند.