منصور شیشهفروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: پیرو مصوبات کارگروه ملی و استانی سازگاری با کمآبی، برنامهریزیهای لازم برای افزایش خروجی سد مخزنی زایندهرود انجام شده است. بر این اساس، از انتهای روز جمعه، ۵ تیرماه ۱۴۰۵، دبی خروجی سد به منظور پاسخگویی به مطالبات زیستمحیطی و حمایت از [ ]