چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 مجله پیوست / ۱۴۰۴/۰۲/۰۷

کمرنگ‌تر شدن سئو و تمرکز آژانس‌های تبلیغاتی بر بهینه‌سازی هوش مصنوعی - پیوست

کمرنگ‌تر شدن سئو و تمرکز آژانس‌های تبلیغاتی بر بهینه‌سازی هوش مصنوعی - پیوست
شهرت روز افزون ابزارهای هوش مصنوعی به نظر باعث تغییر رویکرد به تبلیغات و نگاه آژانس‌های تبلیغاتی به چیزی فراتر از «بهینه‌سازی موتور جستجو» یا SEO شده است. گزارشی از فایننشال تایمز می‌گوید استارت‌آپ‌ها و گروه‌های تبلیغاتی در جستجوی روش‌های تازه‌ای برای تقویت جایگاه‌ خود در نتایج چت‌بات‌های هوش مصنوعی و چندین شرکت ابزارها و