شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 مجله پیوست / ۱۴۰۴/۰۴/۰۷

مدیرعامل ایران سمپلر: نقش تحقیقات بازاریابی در دوران بحران جدی‌تر می‌شود - پیوست

مدیرعامل ایران سمپلر: نقش تحقیقات بازاریابی در دوران بحران جدی‌تر می‌شود - پیوست
سهم دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی پس از بحران‌هایی مانند جنگ، اغلب جزو اولین هزینه‌هایی هستند که از بودجه شرکت‌ها کم می‌شوند، رزا مجتهدزاده عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی و مدیرعامل ایران سمپلر معتقد است در این نقطه است که تحقیقات بازاریابی نقش مهم‌ و جدی‌تری نسبت به شرایط عادی ایفا می‌کنند و