یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 مجله پیوست / ۱۴۰۳/۰۷/۱۵

سهم گوگل از بازار تبلیغات جستجوی آمریکا پس از یک دهه به زیر ۵۰ درصد سقوط می‌کند - پیوست

سهم گوگل از بازار تبلیغات جستجوی آمریکا پس از یک دهه به زیر ۵۰ درصد سقوط می‌کند - پیوست
وال‌استریت ژورنال با اشاره به تحقیقات شرکت eMarketer می‌گوید، سهم گوگل از بازار تبلیغات جستجو در ایالات متحده در سال آینده (۲۰۲۵) برای اولین بار در بیش از یک دهه به کمتر از ۵۰ درصد سقوط می‌کند. رقابت شرکت‌هایی مثل آمازون و تیک‌تاک و تاثیر هوش مصنوعی مولد بر نحوه جستجوی کاربران، باعث شده تا