شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 مجله پیوست / ۸ ساعت قبل

اسنپ مارکت: میانگین ارزش سبد خرید کاربران در شهرهای درگیر جنگ ۲ برابر شد - پیوست

اسنپ مارکت: میانگین ارزش سبد خرید کاربران در شهرهای درگیر جنگ ۲ برابر شد - پیوست
بررسی رفتار کاربران اسنپ‌مارکت در جنگ ۱۲ روزه نشان می‌دهد میانگین ارزش سبد خرید کاربران در شهرهای درگیر جنگ، ۲ برابر شده است و کنسرو سبزیجات و حبوبات با رشد ۴۱۷ درصدی و مایه غذا و تن ماهی با رشد ۳۱۷ درصدی در صدر محصولات با بیشترین افزایش تقاضا قرار گرفته‌اند. طبق گزارشی که اسنپ‌مارکت