دوشنبه / ۱۷ آذر / ۱۴۰۴ - 8 December, 2025
 مجله پیوست / ۱۷ ساعت قبل

مدیر امور مشتریان چارگون: هوش مصنوعی جای انسان را در پشتیبانی مشتری نمی‌گیرد - پیوست

مدیر امور مشتریان چارگون: هوش مصنوعی جای انسان را در پشتیبانی مشتری نمی‌گیرد - پیوست
در حالی که بسیاری از سازمان‌ها به سمت خودکارسازی کامل ارتباط با مشتری حرکت کرده‌اند، چارگون تأکید دارد تعامل انسانی همچنان رکن اصلی تجربه مشتری است.به گفته سرور رضایی، عضو هیئت‌مدیره و مدیر امور مشتریان چارگون، هر تماس و هر تیکت یک دغدغه واقعی انسانی را پشت خود دارد. دغدغه‌ای که نه با ربات، بلکه