یکشنبه / ۲۹ تیر / ۱۴۰۴ - 20 July, 2025
 سایت پرشین خودرو / ۱۴۰۴/۰۳/۱۱

نقش خدمات پس از فروش در تجربه مشتری خودروهای اکستریم

نقش خدمات پس از فروش در تجربه مشتری خودروهای اکستریم
در یک سال گذشته، برند اکستریم با اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌های عملیاتی در سطح ملی، از جمله کمپین‌های فصلی، به‌روزرسانی زیرساخت‌های دیجیتال، و توسعه ابزارهای ارتباطی با مشتریان، توانسته است تحولات قابل‌توجهی در کیفیت و دامنه خدمات پس از فروش خود ایجاد کند.