جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت پرشین خودرو / ۱۴۰۴/۰۷/۱۸

ری‌را ایران‌خودرو؛ تحول در رضایت مشتری و کاهش ۵۲ درصدی شکایات

ری‌را ایران‌خودرو؛ تحول در رضایت مشتری و کاهش ۵۲ درصدی شکایات
در بیست‌ونهمین نمایشگاه خودرو تبریز، تازه‌ترین گزارش‌ها از ایران‌خودرو نشان می‌دهد که محصول «ری‌را» فراتر از یک خودرو، به نمادی از تحول فرهنگی در رضایت مشتریان تبدیل شده است؛ تحولی که با اجرای طرح‌های کیفی، کاهش ۵۲ درصدی شکایات و رشد ۷۷ درصدی شاخص رضایت مشتری (CSAT) همراه بوده است.