زرندی با بیان اینکه براساس رتبه بندی جدید انجمن فولاد جهانی رتبه فولاد مبارکه نسبت به سال گذشته با توجه به از سر گذراندن دو جنگ یک پله ارتقا داشته گفت: این اتفاق دستآورد مهمی برای ما به شمار می رود.از سوی دیگر میزان تولیدات ما در سال گذشته نسبت به 33 سال گذشته افزایش داشته و به همین دلیل فولاد مبارکه رتبه اول ارزآوری را در بین شرکت های ایرانی به خود اختصاص داده است.