جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
۱۳۹۸/۱۱/۰۵ / /
رقابتپذیری صادراتی
با گسترش تجارت بینالمللی در دهههای گذشته، امروز آنچه کالاها و محصولات یک کشور را در به دست آوردن بازارهای جدید و حفظ آنها قدرتمند میکند، توان رقابتپذیری کالاهای آنها با محصولات دیگر کشورهاست. نگاهی به تجربه کشورهایی مانند چین نشان میدهد که اقتصاد آنها چگونه لزوم حضور قدرتمند در این بازار رقابتی را درک کرده و این حضور را تداوم بخشیدهاند.
اصفهان اسرائیل رژیم صهیونیستی پرسپولیس فوتبال ایران عملیات وعده صادق استقلال سیل حمله ایران به اسرائیل فلسطین لیگ قهرمانان اروپا