شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ / /
یادداشت/ بنبست کیفیت خودروهای داخلی و بررسی یک مورد خاص
حسین نوری- روزنامهنگار امروزه در دنیا در حوزه تولید هر کالایی ازجمله صنعت خودرو ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش یک گزینه اصلی برای جلب نظر و رضایت مشتری است. اهمیت خدمات پس از فروش در جلب و نگهداری مشتری تا به آنجاست که امروزه از آن بهعنوان خدمات حمایتی نام میبرند و برای پرورش مشتریانی که تعلق و وابستگی بالایی به شرکت داشته باشند از خدمات پس از فروش مناسب و بموقع استفاده میکنند؛ بهعنوان مثال در ایتالیا که یکی از کشورهای بزرگ تولیدکننده خودرو مانند فیات، لامبورگینی و فراری است، مردم بهخودروسازان …
استقلال فوتبال شمس آذر قزوین اسرائیل اصفهان ایران پرسپولیس رژیم صهیونیستی عملیات وعده صادق فلسطین سیل حمله ایران به اسرائیل