اگر صفحه را درست نمی‌بینید اینجا را کلیک کنید

نقش میادین میوه و تره بار در آرامش بازار و تعدیل قیمت‌ ها
نقش میادین میوه و تره بار در آرامش بازار و تعدیل قیمت‌ ها خانه اخبار اجتماعی کدخبر: 763295 ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ۱۳:۳۷:۱۹ رکنا: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه میادین میوه و تره بار، نسبت به عرضه محصولات با قیمت‌های پایین‌تر از میانگین سطح شهر و حتی در مواردی، به مراتب کمتر از نرخ‌های مصوب اقدام می‌کنند، گفت: میادین میوه و تره بار بر تعدیل و تثبیت قیمت‌های سطح شهر نیز اثرگذار هستند. به گزارش رکنا، طبق اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اشاره به اینکه شهردار محترم تهران بر اهمیت و نقش میادین میوه و تره بار در باز شدن گرهی از گره‌های زندگی مردم و تأثیری که می‌توانند در کاهش هزینه‌های زندگی خانواده‌ها بر جای بگذارند، تأکید ویژه دارند، افزود: با توجه به اهمیتی که مدیریت شهری برای میادین قائل است و نقشی که این مراکز در تعادل بازار و تعدیل قیمت‌ها دارند، برنامه‌های ویژه‌ای را برای توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان تدارک دیده‌ایم. وی به کارگیری مجموعه ظرفیت میادین میوه و تره بار برای توزیع انواع محصولات تنظیم بازار از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ برای عرضه مستقیم این محصولات بین متقاضیان را مورد تأکید قرار داد و گفت: این اقدام به منظور حمایت از شهروندان و کمک به دستگاه‌های دست اندرکار صورت پذیرفته است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این آمادگی وجود دارد تا انواع محصولات تنظیم بازار از هر نوع و به هر میزان که به میادین تحویل شوند را بلافاصله بین شهروندان توزیع کنیم. راد با اعلام اینکه توسعه کیفی و کمّی میادین و بازارهای میوه و تره بار را به ویژه در محله‌های غیربرخوردار و پرجمعیت در دستورکار قرار داریم، افزود: در این راستا، از ابتدای سال جاری تا کنون، یک میدان و 10 بازار جدید را افتتاح و بهره‌برداری کرده‌ایم و تا پایان سال نیز 3 بازار جدید دیگر را راه‌اندازی خواهیم کرد و البته در این میان، توسعه و تجهیز میادین و بازارهای موجود و بازسازی و بهسازی آنها را مورد توجه قرار داده‌ایم. وی نرخ‌گذاری منطقی انواع محصولات متناسب با شرایط عرضه و تقاضا، به نحوی که مصرف‌کنندگان امکان خرید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت‌های به مراتب پایین‌تر از سطح شهر داشته باشند، مورد تأکید قرار داد و گفت: تمام تلاش خود را به عمل می‌آوریم که تا جای ممکن از افزایش قیمت انواع محصولات جلوگیری کنیم و لااقل، فاصله 30 تا 40 درصدی اختلاف قیمت محصولات میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر را حفظ کنیم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تدارک این سازمان برای امکان خدمات‌رسانی به انبوه مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار که هر روز بر تعداد آنها اضافه می‌شود و نیز پاسخ‌گویی به سلیقه‌های متفاوت و متنوع آنها خبر داد و خاطرنشان کرد: به این منظور، تلاش می‌کنیم تا شهروندان در مراجعه به بازارهای محلی میوه و تره بار، علاوه بر امکان خرید میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، بتوانند مواد پروتئینی سایر ارزاق و مایحتاج عمومی خود را نیز از این مراکز خریداری کنند. اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید: شهروندان 5 نقطه تهران ناگهان خانه هایشان صاحب پیدا کرد / نماینده مجلس : ورثه، هیچ حقی ندارند آیا این خبر مفید بود؟ 0 0