جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ / /
استمرار در افزایش رضایتمندی مشتریان سایپایدک
معاون شبکه سایپایدک گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد.
پرسپولیس فوتبال اسرائیل ایران رژیم صهیونیستی سیل استقلال حمله ایران به اسرائیل عملیات وعده صادق لیگ قهرمانان اروپا فلسطین غزه