جمعه / ۱۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 8 August, 2025
 سایت رکنا / ۱۴۰۳/۱۰/۰۶

8 مرحله مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی

8 مرحله مهم در طراحی غرفه نمایشگاهی
غرفه سازی به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های حضور شرکت ها و برندها در نمایشگاه ها، نه تنها یک فرآیند اجرایی است، بلکه ابزاری برای ایجاد تأثیرگذاری در ذهن مخاطبان و جذب مشتریان بالقوه به شمار می آید. طراحی غرفه نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که ضمن انعکاس هویت برند، فضای مناسبی برای معرفی محصولات و خدمات شرکت ها فراهم آورد. این طراحی شامل مراحل متعددی است که از تحلیل اولیه نیازها و اهداف شروع می شود و تا مرحله اجرایی و ساخت غرفه ادامه پیدا می کند. در این مقاله، تمامی مراحل طراحی غرفه نمایشگاهی، ابزارهای …