توجه به تاثیرات الگوریتمهای گوگل در رپورتاژ آگهیها
هنگام تلاش برای رسیدن به بالاترین نتایج موتورهای جستجو، یکی از اصلیترین مراحل تحلیل تاثیرات آپدیتهای گوگل بر سایت خودمان است؛ افت یا رشد رتبهها، کاهش ترافیک یا تغییر جایگاه کلمات کلیدی. اما در این میان، برخی از متخصصان سئو تحلیل وضعیت رپورتاژ آگهیها را فراموش میکنند. الگوریتمهای گوگل فقط سایت ما را بررسی نمیکنند؛ بلکه صفحات میزبان رپورتاژها را هم زیر ذرهبین میبرند. بنابراین، اگر یک رپورتاژ ایندکس نشده باشد، یا محتوایش دیگر با معیارهای جدید گوگل همراستا نباشد، ممکن است به جای بهبود، اثر …