سازمان تأمین اجتماعی با عذرخواهی از بازنشستگان برای تأخیر در پرداخت حقوق خردادماه به دلیل اختلال در شبکه بانکی، اعلام کرد که فرآیند واریز حقوق تا پایان امروز به اتمام میرسد و فیشهای حقوقی نیز از ظهر فردا (سهشنبه) از طریق سامانه خدمات غیرحضوری و اپلیکیشن «تأمین من» در دسترس خواهد بود.