ثبت بیش از 1000نظر مردمی در یکماه / افزایش مشارکت شهروندان در بهبود خدمات اتوبوسرانی تهران از طریق سامانه نظرسنجی
رکنا:مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با اشاره به ثبت یک هزار و ۱۷۱ نظر مردمی از ۱۷ آبان تا ۱۷ آذر ۱۴۰۴ در سامانه نظرسنجی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: سطح مشارکت شهروندان در ارائه بازخورد نسبت به ناوگان اتوبوسرانی بیسابقه بوده و بخش مهمی از این پیامها به شکل مستقیم در حال بررسی و رسیدگی است و بازخورد اقدامات انجام شده نیز به شهروندان اطلاع رسانی می شود.