مدیر درمانگاه سلامت چابهار از شناسایی و ثبت حدود ۱۰۰۰ مورد ابتلا به تب دنگی در سه ماهه نخست سال در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد. این آمار نشاندهنده شیوع قابلتوجه و روند صعودی بیماری در این منطقه است که ضرورت توجه به اقدامات پیشگیرانه را دوچندان میکند.