صبح امروز، انبار دارویی بیمارستان عشایر خرمآباد دچار آتشسوزی شد. عباس شیرزاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اعلام حضور فوری نیروهای آتشنشانی و عوامل امدادی در محل، تأکید کرد که به دلیل مجزا بودن این انبار از ساختمان اصلی، هیچ خطری متوجه بیماران، همراهان و کادر درمان نیست و روند ارائه خدمات درمانی نیز بدون هیچگونه اختلالی ادامه دارد.