یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت رکنا / ۳ ساعت قبل

آتش‌سوزی در انبار دارویی بیمارستان عشایر خرم‌آباد؛ روند درمان بیماران بدون اختلال ادامه دارد

 آتش‌سوزی در انبار دارویی بیمارستان عشایر خرم‌آباد؛ روند درمان بیماران بدون اختلال ادامه دارد
صبح امروز، انبار دارویی بیمارستان عشایر خرم‌آباد دچار آتش‌سوزی شد. عباس شیرزاد، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اعلام حضور فوری نیروهای آتش‌نشانی و عوامل امدادی در محل، تأکید کرد که به دلیل مجزا بودن این انبار از ساختمان اصلی، هیچ خطری متوجه بیماران، همراهان و کادر درمان نیست و روند ارائه خدمات درمانی نیز بدون هیچ‌گونه اختلالی ادامه دارد.