علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، از طراحی برنامههای جبرانی یکماهه برای دانشآموزان دورههای ابتدایی و متوسطه خبر داد. این طرح که شامل فعالسازی پایگاههای ورزشی و تربیتی در کنار کلاسها است، در حالی ارائه میشود که کارشناسان نسبت به کیفیت آموزش مجازی و کارایی آن در جبران روزهای تعطیلی ناشی از آلودگی هوا و ناترازی انرژی ابراز نگرانی کردهاند.