رکنا اقتصادی: قطع برق شعب بانک رفاه در مشهد، بسیاری از شهروندان و به ویژه بازنشستگان را سرگردان کرده است. این در حالی است که بانک رفاه پیش از تعطیلات، کارت بانکی تعدادی از بازنشستگان را به دلیل ثبت نام نکردن در سامانه ملی املاک و اسکان غیرفعال کرده بود. حالا این افراد برای رفع مشکل به شعب بانک مراجعه می کنند، اما با صف های طولانی و در ادامه قطعی برق شعب مواجه می شوند؛ اتفاقی که باعث شده بسیاری از بازنشستگان حتی امکان برداشت حقوق یا انجام ساده ترین خدمات بانکی را نیز نداشته باشند.