رکنا ؛ زوجی اهل کاشان که سال ۱۳۸۹ صاحب دوقلو شده بودند، پس از گذشت ۱۱ سال و به درخواست پسرشان برای داشتن یک خواهر، تصمیم گرفتند جنین فریز شده دوم را به رحم مادر منتقل کنند؛ تصمیمی که در نهایت به تولد دختری به نام فاطمه و شکلگیری دوباره یک خانواده چهار نفره منجر شد.