مدیرعامل شرکت واگنسازی تهران با اشاره به جابجایی روزانه بیش از دو میلیون مسافر در خطوط هفتگانه متروی تهران، از برنامههای گسترش ناوگان برای رسیدن به ۴۵۰۰ دستگاه واگن خبر داد. وی با تأکید بر غلبه بر چالشهای تحریمی، از افزایش چشمگیر نرخ داخلیسازی واگنها از ۳۰ درصد به ۸۵ درصد در پروژههای ملی و بازگشت همکاریهای وارداتی با چین خبر داد.