پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت رکنا / ۴ ساعت قبل

از زبان سمیه :خواهرم مرد و من ویران شدم / پدر و مادرم مرا به چه گناهی فراموش کردند؟ + نظر کارشناس

 از زبان سمیه :خواهرم مرد و من ویران شدم / پدر و مادرم مرا به چه گناهی فراموش کردند؟ + نظر کارشناس
حوادث رکنا: سمیه، دختر ۲۱ ساله‌ای که سال‌ها با احساس تنهایی و کمبود محبت دست‌وپنجه نرم کرده، می‌گوید پس از مرگ خواهر بیمارش، بیش از گذشته در انزوای عاطفی فرو رفت؛ تنهایی عمیقی که او را به سمت مصرف مواد مخدر کشاند و اکنون برای رهایی از آن، به اتاق مشاوره پناه آورده است.