ورود 400 اتوبوس دوکابین جدید به تهران/101 دستگاه در خطوط تندرو به کار گرفته شد
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آغاز فعالیت 101 دستگاه اتوبوس دوکابین 18 متری در خطوط تندروی پایتخت خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری 299 دستگاه دیگر نیز به ناوگان حملونقل عمومی تهران اضافه خواهد شد.