جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت روزنو / ۱۴۰۵/۰۲/۲۵

خروج اولین آمریکایی مبتلا به هانتاویروس از قرنطینه

 خروج اولین آمریکایی مبتلا به هانتاویروس از قرنطینه
مقام‌های بهداشتی آمریکا اعلام کردند نخستین و تنها شهروند آمریکایی پس از دریافت نتیجه منفی، ار قرنطینه خارج شد.