جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت روزنو / ۱۴۰۵/۰۳/۰۴

چرا بازنشستگان به فیش حقوقی اردیبهشت دسترسی ندارند؟

 چرا بازنشستگان به فیش حقوقی اردیبهشت دسترسی ندارند؟
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد به دلیل انجام فرآیند‌های فنی برای محاسبه احکام جدید و جلوگیری از اختلال در سامانه‌ها، بازنشستگان و مستمری‌بگیران فعلاً امکان دریافت فیش حقوقی اردیبهشت‌ماه را ندارند و زمان دسترسی به آن متعاقباً اعلام خواهد شد.