به گزارش صبا، به نقل از روابط عمومی خانه نمایش امید، «میخوام به دنیا بیام» به کارگردانی و نویسندگی بهناز مهدیخواه و تهیهکنندگی امید انصاری از تولیدات این مرکز از ۱۰ تیرماه در پلاتو آینه به اجرا میپردازد. بهناز مهدیخواه و رها آویژه اجراگران این نمایش هستند. در خلاصه این نمایش آمده است: «روز تولد مادر،