ناصر ارباب/صبا، دومین قرار شبانه «باغ فردوس» با شعار «من ایرانم» از پنجشنبه چهارم تیرماه آغاز شد؛ رویدادی که بار دیگر مردم، هنرمندان و ورزشکاران را در فضایی مشترک کنار یکدیگر قرار داد. این برنامه با هدف ایجاد فضایی برای همراهی و گفتوگو میان اقشار مختلف جامعه برگزار شد و در حاشیه آن، نیما کرمی