یکشنبه / ۲۹ تیر / ۱۴۰۴ - 20 July, 2025
 سایت صفحه اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۴/۱۱

اولویت نوآوری در راهبردهای شرکت آلومینای ایران/عنصر حیاتی رقابت‌پذیری

اولویت نوآوری در راهبردهای شرکت آلومینای ایران/عنصر حیاتی رقابت‌پذیری
در عصر امروز که با روند پرسرعت تحولات و فناوری‌های جدید عجین شده است، نوآوری عنصری ضروری برای افزایش بهره‌وری و حتی بقای سازمان در فضای رقابتی موجود به شمار می‌آید. نگاهی به عملکرد شرکت‌های بزرگ و پیشروی جهان مانند آمازون حاکی از توجه ویژه و برنامه‌ریزی‌های دقیق آن‌ها برای توسعه مفهوم نوآوری دارد. در همین راستا شرکت آلومینای ایران نیز از جمله بنگاه‌های فعال در صنایع معدنی و فلزی کشور تلقی می‌شود که با توجه به جایگاه استراتژیک خود در صنعت آلومینیوم، توجه ویژه‌ای به مفهوم نوآوری و به طور خاص نوآوری …