دوشنبه / ۸ تیر / ۱۴۰۵ - 29 June, 2026
 سایت صفحه اقتصاد / ۷ ساعت قبل

دردسر جدید برای سرخابی‌ها؛ قانون عجیب سازمان لیگ درباره خارجی‌ها

 دردسر جدید برای سرخابی‌ها؛ قانون عجیب سازمان لیگ درباره خارجی‌ها
سازمان لیگ فوتبال ایران به‌صورت رسمی سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر را از هشت نفر به چهار نفر کاهش داد. این تصمیم تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتور را با چالش جدی در تنظیم فهرست بازیکنان مواجه خواهد کرد.