سازمان تأمین اجتماعی در واکنش به اعتراض برخی بازنشستگان درباره کمتر بودن مبلغ واریزی نسبت به رقم درجشده در فیش حقوقی خردادماه، اعلام کرد: این اختلاف ارتباطی با محاسبات حقوق ندارد و در برخی موارد به کسر خودکار اقساط تسهیلات و خریدهای اعتباری توسط بانک رفاه کارگران مربوط میشود.