تخصیص دو میلیارد دلار ارز در گام نخست به واردات بخش صنعت
سخنگوی دولت گفت: با توجه به معافیتهای اخیر و رفع محدودیتهای صادرات نفتی، از امروز، شنبه ششم تیرماه، تخصیص و تأمین ارز برای واردات افزایش معناداری خواهد داشت و در نخستین مرحله، دو میلیارد دلار برای بخش صنعت تأمین میشود.