مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از برنامه ریزی برای خروج کامل ۹۴۲ دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان پایتخت تا پایان سال ۱۴۰۶ خبر داد و تأکید کرد که با وجود نیاز ۷ هزار دستگاهی، میانگین عمر ناوگان با ورود ۵۹۶ اتوبوس چینی جدید (هایگر برقی و دوکابین) به ۳۱ خط، به تدریج به استاندارد نزدیک می شود.