سیوسومین دوره نمایشگاه بینالمللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشینآلات و صنایع وابسته (اگروفود ۱۴۰۵)، پنجشنبه ۲۸ خردادماه، با حضور وزیر جهادکشاورزی، بهطور رسمی آغاز به کار کرد و تا 31 خرداد ادامه داشت. نمایشگاه امسال با هدف ایجاد همافزایی حداکثری میان زنجیره تولید تا مصرف، در سه بخش تخصصی «ایران فود» (مواد غذایی و نوشیدنیها)، «ایران فودتک» (تجهیزات بستهبندی و ماشینآلات صنعتی) و «ایران آگرو» (نهادههای کشاورزی) برگزار شد. علاوه بر طیف گسترده محصولات و خدمات ارائهشده، حضور پررنگ تشکلهای …