پای هوش مصنوعی خیلی قبلتر از صحبتهای مسئولان آموزش و پرورش به مدارس باز شده بود. در یکسال گذشته بسیاری از معلمها این ابزار را برای یادگیری خطرناک و عدهای نیز هوش مصنوعی را گزینهای برای بهروز شدن شیوههای تدریس معلمها معرفی کردند. یکی از مهمترین انتقادها به آموزش بدون چارچوب هوش مصنوعی، وابستگی ذهنی دانشآموزان به تولیدات هوش مصنوعی است. استفاده مداوم از این ابزار جدید برای نوشتن انشا، پاسخدادن به تمرینها یا حتی انجام پروژهها میتواند خلاقیت را کاهش دهد و به جای پرورش ذهن، آن را به مصرفکننده …