دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 سایت سلامت نیوز / ۱۴۰۳/۱۱/۰۶

بی سلیقگی در تبلیغات محیطی

بی سلیقگی در تبلیغات محیطی
فقر خلاقیت در تبلیغات محیطی، تکیه بیش از حد بر تبلیغات پیام محور و تأکید زیاد بر کلمات، کلیشه باوری، کمترین استفاده از نشانه‌های بصری، عدم بررسی و شناخت مخاطبان و مشتریان، اشکالات اساسی در تنظیم و هماهنگ‌سازی بنرها و پوسترهای تبلیغاتی با محل نصب و... از مهم‌ترین معضلات و مشکلاتی است که تبلیغات محیطی ایران در چندین سال گذشته داشته است.