راهبران متروی تهران میگویند طبق قانون کار، برای کارگر هیچ عدد و رقمی برای سقف حقوق تعیین نشده و آنچه درباره حقوقهای 45 تا 75 میلیونتومانی است، برای پوشاندن صورتمسئله و خواباندن صدای آنهاست و اعتراضشان تنها به سقف پرداخت اضافهکاری محدود نمیشود و مسئله تغییر اساسنامه شرکت بهرهبرداری مترو، از دست رفتن استقلال آن و ورود نیروهای بدون ضابطه و نامشخص بهعنوان راهبران جدید است که برخلاف نیروهای باسابقه، در آزمون ورودی هم شرکت نمیکنند و این یعنی نیروهایی بدون مهارت قرار است متروهای تهران را راهبری …