یکشنبه / ۱۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 3 August, 2025
 سایت صدای بورس / ۱۷ ساعت قبل

رسانه‌ها و انتشار اطلاعات؛ چگونه افکار عمومی حباب می‌سازند؟

رسانه‌ها و انتشار اطلاعات؛ چگونه افکار عمومی حباب می‌سازند؟
در فصل چهارم کتاب سرخوشی غیرعقلانی ترجمه فرهنگ حسینی، رابرت شیلر با قلم قدرتمند و بینش نوبلیستی خود به بررسی یکی از تأثیرگذارترین نیروهای پشت پرده بازارهای مالی می‌پردازد: نقش رسانه‌ها، شایعات، اخبار و فضای اجتماعی در ایجاد حباب‌های قیمتی.