چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 سایت شفقنا / ۲ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۴/۳۰

یک کارشناس رسانه: در روز سوم حمله اسرائیل به ایران، رویکرد صداوسیما از اطلاع‌رسانی به تبلیغات تغییر کرد | شفقنا

یک کارشناس رسانه: در روز سوم حمله اسرائیل به ایران، رویکرد صداوسیما از اطلاع‌رسانی به تبلیغات تغییر کرد | شفقنا
شفقنا رسانه- رضا غبیشاوی درباره عملکرد صدا و سیما در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه می گوید: از روز دوم یا سوم حمله اسرائیل به ایران، رویکرد صداوسیما از اطلاع رسانی به تبلیغات تغییر کرد. پوشش خبرها و جزئیات حملات اسرائیل در ایران تقریبا متوقف یا به حداقل خود رسید و جای آن را به برنامه [ ]